Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum Wędkarstwo Strona Główna

Forum Wędkarstwo Strona Główna » Gry » Gothic III
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Gothic III
PostWysłany: Nie 14:36, 19 Sie 2007
BEBAK
Administrator

 
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GrZ


Na poczatek lista wszytskich kamieni teleportacyjnych
Myrtana:
Ardea - na stole, niedaleko punktu w ktorym zaczynamy gre
Reddock - poludniowa jaskinia, pelna goblinow (znajduje sie tu tez jeden pelzacz)
Cape Dun - w domu sprzedawcy-orka. Trzeba go ukraść gdy jest on poza tym domkiem
Montera - w opuszczonym domu, niedaleko dowodzacego obozem.
Gotha - skrzynia w chatce orkowego dowodcy. jest jeszcze jeden kamien w miescie, nieopodal opuszczonej kuźni
Faring - zaraz przy wejsciu do osady sa dwa tunele (po prawej stronie). nalezy skrecic w prawy tunel, na samym koncu lezy kamien.
Vengard Temple - jaskinia w srodku gothy, pelna nieumarlych wojownikow i zombi.
Vengard Throne room - nieopodal izby najwyższego maga ognia, nad salą tronową króla w stolicy.
Okara - zaraz przy wejściu, na kamieniu przy drzewie (jakies 10 metrow od straznikow)
Silden -Jak wyjdziesz z Silden koło Grompela(jakos tak sie nazywa) i pujdziesz na wzgurze(kolo sciezki z drogowskazem Nordmar) gdzie jest kamienny krag, na jednym z kamieni bedzie kamien teleportacyjny,łatwo go zauważyć...
Geldern - poaza miastem, na kamieniu przy poludniowym wyjścu. Drugi kolo Mirzo (trzeba ukraść)
Trelis - w skrzyni za posągiem beliara
Nemora - na prawo od wejścia, najprawdopodobniej w skrzynce, lub jej pobliżu

Varant:
Braga - obok kupca przy północnym wejściu
Ben Erai - na beczce, zaraz przy zejściu do kopalni
Lago - w poblizu Rasula
Ben Sala - obok kuźni.
Bakaresh City - W poblizu Silvio, znajdujacego sie zaraz przy wejściu do miasta.
Bakaresh Temple - W środku świątyni, pierwszy mały pokoik na prawo.
Mora Sul - na stole obok Bandaro.
Ishtar -przy wjeściu, na stole obok strażnika głównego wejścia
-drugi gdzies za Zubenem, teleportuje cie do jego pałacu. strzeże go pojedynczy wojownik, kamien mozna ukraść tylko w jeden sposób - najpeirw trzeba pozbyc sie strażnika

Nordmar:
Wolf Clan - w domu ronara- łowcy. Można go podnieść
Hammer Clan - W domu Ingvara, trzeba go ukraść co jest łatwe, bo z Invgara straszny śpioch.
Fire monastery -w bilbliotece, w srodku swiatyni, jedna z zamkneitych skrzyn zawiera kamien.
Fire clan - w pierwszym domku w miescie. Drugi w chatce wodza.
(jezeli zauwacycie bledy piszcie, jezeli nie mozecie znalezc jakiegos kamienia, lub mozecie opisac jego dokladniejsze polozenie slijcie maile i PM-y)

ODPOWIEDZI NA CZESTO ZADAWANE PYTANIA:

Dlaczego moj pasek wytrzymalosci jest szary?
cierpisz na słabość. Twoja wytrzymalosc jest regenerowana w znacznie zwolnionym tempie. Nalezy udac sie do alchemika i kupic odpowiedznia miksture.

Jak moge zabic wrogow w obozie?
gdy juz twqoj przeciwnik lezy na ziemi, nacisnij i przytrzymaj PPM (prawy przycisk myski) a nastepnie LPM (lewy Przycisk myszki) co spowoduje dobicie wroga. Jednak zastanow sie dobrze gdy kogos zabijasz, zyskasz wielu nowych wrogow po morderstwei na oczach ludzi (lub orkow)

Jak dotrzec do Ortegi?
Zaczynamy w adrei. Oto siedem screenow prezentujacych droga do ortegi (autor - vabun)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czy mozna naprawic zuzyte bronie?
Niestey, nie mozna ich naprawic. najlepiej sprzedac je jakiemus kupcowi. Niepotwierdzona informacja donosci, ze po zaostrzeniu bronie (niektore, chyba bo ja orkowe ostrzylem i nic) traca atrybut "zuzyte"

Mam tylko 11 kielichow ognia. Jak zdobyc 12-sty?
Przez bug jest niestety tylko 11 takich pucharow, ale jest pewien sposob na obejscie tego bledu. W monterze jest pewien neiwolnik pracujacy przy wykopaliskach oferujacy nam kilich w zamian za zwolnienie z pracy. Najpierw pobijmy go i okradnijmy z tego kielicha, a potem poprosmy jego dozorce o zwolnienie z pracy. W zamian za wolnosc niewolnik da nam drugi puchar, ktory juz wczesniej mu zabralismy (skubany)

Jak moge nauczyc sie walki dwoma mieczmi?
poziom podstawowy - najblizej - bakaresh jeden z gladiatorow, najpier nalezy pokonac go na arenie. (wymagane 150 sliy i zrecznosci)
mistrzostwo - zuben w Ishtar, wymagane jest 75 punktow reputacji u Assasynow. (wymagane 200 sily i zrecznosci)

Potrzebuje znalezc kogos/cos w nordmarze...
Skorzystaj z mapki:
[link widoczny dla zalogowanych]
(przperaszam ze nie ma tlumaczenia na mapie, ale nie umiem nanisc tam poprawek bez utraty przejrzystosci dlatego tlumacze wszystko tutaj:
feuer Clan - klan ognia
Kloster eingagng - wjescie do klasztoru ognia
Orklager- obozowisko orkow
Eingang - wejscie
wiesser hetzer - bialy rozpruwacz
to chyba tyle z wazniejszych)
lub z kolejnej mapki
[link widoczny dla zalogowanych]

Zadanie "ludzie do okary"

jest 5 osob do zrekrutowania, ale dwoch w tym samym miejscu. Mapa ktora znalazlem nie jest idealnie dokladna niestety.

Piec kluczy do swiatyni w Mora Sul
O pierwszym kluszu dowiemy sie od Bandaro. Powie nam o niewolniku Yussufie, ktory przebywa na polnocny wschod od miasta. Mozemy go albo zabic albo zastraszyc. Ruiny polozone sa jakies 5-7 minut drogi w podanym wczesniej kierunku, niewolnik przebywa w towarzystwie palladyna, ktoremu mozemy pomoc wykonac questa i zdobyc ognisty puchar.

Drugi klucz ma kupiec imieniem Ilja. dostaniemy od niego klucz bez problemu.

Aby zdobyc trzeci klucz nalezy znalezc Kirka (gospoda) i z nim porozmiawiac. Gdy wyjdziemy z miasta razem z nim bedizemy musieli stoczyc dosc prosta walke i zabrac mu klucz.

Ostatni klucz do swiatyni ma prrzywodca gonzales w swiatyni. Aby z nim pogadac musimy zdobyc 75 procent poparcia w miescie. Komu jednak by sie chceialo robic te proste questy jak mozna zaatakowac miasto i bez problemu wyciac wszystkich wojownikow. Z ciala pokonanego zabieramy klucz i wracamy do swiatyni.

Ostatni klucz ma ork Kalesch, da nam go chyba bez problemu (a jak cos zawsze mozna mu obić morde)

Nauczyciele najwazniejszych zdolnosci:
Punkty zycia: kapliczki innosa i beliara, 5 punktow nauki podnosi zdrowie o 20. kapliczek jest sporo, np. jedna kolo cape dun, jedna wewnatrz stolicy, kolejna w okarze
Zdolnosci mysliwskie:buntownik w dorodze do montery. uczy w zamian za wypedzenie goblinow z jaskini obok.
w faring gdy zdobedziemy poparcie mysliwych jeden z noich bedzie nas nauczal
niedaleko mostu do faring jest ciekawa osoba - mysliwy robiacy najlepszy bimber pod sloncem. W wolnych chwilach uczy takze polowania.
Silden - Pavel i Falk (w chatce mysliwego)
Siła: Większość właścicieli aren gladiatorow znajujacych sie w prawie kazym miescie
norris (niestety chyba nie chuck) w reddock

Lista nauczycieli (thx romancef)
[link widoczny dla zalogowanych] nauczyciele

Poza tym 2 ciekawostki (thx romancef)
- jezeli masz lopate mozesz kopac skarby oznaczone mala czaszka
mapka z kilkoma zaznaczonymi miescami na pustyni jest tutaj
[link widoczny dla zalogowanych]
- do wypicia Tunelowego bulgotu potrzeba minimum 200 pkt wytrzymalosci

Lokalizacja paczek z bronia:
Bakaresh
3x w namiocie obok silvio

Braga
3x jaskinia malirsa, na wschod od bragi
1x w domu Bernadosa

Geldern
1x w północnej kopalni
1x w domku obok północnej bramy
1x w domu mirzosa
1x namiot agenaksa
1x za świątynia(ew. na tylach świątyni)

Kap Dun
2x duża jasnkinia pod miastem (przy ognisku goblinow)
1x w domku urkrasa
1x w namiocie obok areny
1x obok namiotu gamalsa
1x przy wejsciu do więzienia przetrzymywanego przez orkow palladyna

Montera
5x przy obozie Daryla
5x przy obozie Masona
4x przy obozie Otisa
1x w sypialni wojownikow przy arenie
1x na wiezy w zamku (obok Follecka)
1x w pokoju pod schodami obok domku yorika
1x iw wiezy nad domem Yorika za pojedyncza skrzynia
1x w sypialni orkow nad sala obrad

Reddock
3x poludnioww-zachodnie gospodarstowo/farma
2x przy patrolu orkow miedzy ardea i reddock
2x przy bandytach ktorzy ukradli towar urkrasowi (da on nam namiary na nich)
3x w mlynie
1x pod arena
1x w kuźni
1x w domku rybaka

Trelis
3x jaskinia z goblibami w okolicy miasta (brak dokaldenj lokalizaji)
2x wschodnia światynia
2x przy kuzni milkosa
2x w sali obrad
2x w kwaterach nad sala obrad Vaksa
1x w malym domku w zachodzniej czesci zamku (przy orku-Trommeln)
1x zachodnie gospodarstwo
1x w jasnini z ogrami
1x na farmi Farmonsa

Vengard
2x na północ od światyni Innosa w rujnach
2x na północ od światyni Innosa na drodze do polnocnej bramy
2x obok bramy poludniowej w jednym z domkow
2x w zabudowaniach obok bramy pol.
2x ana drodze do bramy zachodniej
2x obok thordira (obob w sensie w okolicach )
2x w kuźni
1x im Haus links neben der blockierten Brücke zur Burg
1x im Haus rechts neben der blockierten Brücke zur Burg
1x przy orku trommelu
1x w domku na prawo przy brami poludniowej
szczerze mowiac nie wiem po co komu az tyle tych paczek, ale wychodzi prawie 100. milego zbierania

REPUTACJA U BUNTOWNIKOW
Brakuje wam punktow do zdobycia zbroi palladyna? czytajcie

legena : |ilosc premi do reputacji| co nalezy zrobic|zleceniodawca|
ARDEA
+2 Oswobodzenie Ardei (-)
+1 rozmowa z przywodca buntownikow (hamlar)
+1 Gorn wskarze ci kryjowke buntownikow (Gorn)

faring
+5 Oswobodzenie Faring (zabij jakiegos orka w faring i zaczniesz quest )

Geldern
+5 Oswobodzenie Geldern(znasz stare krasnoludzkie zaklecie? "na pohybel skurwy*****!!!"

Gotha
+1 Uwolnij Gorna w gocie (potros)
+2 Oswobodzenie Gothy od nieumarlakow - zabij demona (Roladn)
+2 Odbudowanie gothy, czytaj pomoc finansowa buntownikom (roland)

Cape Dun
+1 pomoz Harekowi
+1 rzeczy uwiezionego palladyna (Gamal)
+1 paczki z bronia dla phila (Phil)
+1 Wenzel robi rozpierduche (uwlonij Wenzela)
+5 Oswobodzenie Kape dun
+1 Zagunbiony miecz wenzela (wenzel)


Montera
+1 zabij gobliny nekajace buntownikow (Armon)
+1 oczysc miejsce spotkania buntownikow (Otis)
+1 Rufus ucieka z farmy (rufus)
+1 rurusowi zachcialo sie teraz do Okary( rufus)
+1 Zabij krowy na farmie (mason)
+5 Oswobodzenie Montery
Nemora
+2 Kto jest wodzem Nemory? (dudley)
+1 posprzataj na farmie na zachod ok orkow (kippler)
+1 Palladyn powinien zginac (karlen)
+1 palladyn karlen chce oddzyskac swoja moc (karlen)
+2 Finley atakuje trelis

Okara
+1 Fraser powinien trafic do okary (fraser)
+1 Kent tez (kent)
+1 randall tak dla odmiany tez (Kent)
+1 Mag ognia Rakus tez pownien tragfic do okary (Rak8us)

Reddock
+1 Zabic patrol orkow (getford)
+1 Zabic kolejny patrol orkow na farmie(getford)
+1 Uzbrojenie dla buntownikow (norris)
+1 reddock potrzebuje kowala (Javier)
+1 uwolnij Kilffa na orkowej farmie (Kliff/toprok)
+2 znajdz ludzi wspolpracujacych z buntownikami w kape dun

Silden
+1 porozmiawiaj z Umbrakiem (inog)
+1 Inog chce 5 paczek z bronia (inog)
+1 Anog powinien dowiedziec sie ze jego brat Inog ptrzebuje pomocy
+1 Anog jest głupi i nie chce pomoc Inogowi, o czym powinnismy doniesc Inogowi (Anog)
+1 Dostarcz zaopatrzenie orkow probojacych dostac sie do silden (anog)
+5(po punkcie za niewlonika) Uratuj niewolnikow z silden (Inog)
+5 Oswobodzenie Silden (inog)

Trelis
+1 donies buntownikom w nemorze, o sytuacji buntownikow w swiatyni w trelis (charles)
+2 pozabijaj orkow w i obok swiatyni w trelis (charles)
+1 wyszysc jasninie (steve)
+1 palladyn Konrad chce oddzyskac swoja magie
+1 cole chce dojsc do nemory (cole)
+5 pozabijaj zielonych smierdzieli w zamku trelis (-)

Vengrad
+1 zanies puchar ognia markusa do magow ognia(-)
+2 zabij 5 orkowych hersztow (Markus)
+1 daj keldronowi bron (keldorn)
+2 zniszcz obozowisko orkow poza bariera (-)

glowny watek
+2 Oswobodzenie myrtany
+2 znajdz wszystkie pucharyu ognia magow
+2 zabij zubena

razem 98 punktow jak ktos znajdzie pozostale 2 bede wdzieczny

REPUTACJA U ASSASYNOW (autor romancef)
wszystko bardzo ladnie i czytelnie opisane
[link widoczny dla zalogowanych]
REPUTACJA U ORKOW
REPUTACJA DLA ORKOW

+7 Vak potrzebuje 50 tys. zlotaq dla asasynow (Trelis)
+7 Szaman w geldern chce wszystkie 12 pucharow ognistych (Geldern)
+7 Zniszcz okare (Okara)
+7 Znisz obozowisko buntownikow w nemorze (Nemora)
+7 zniszcz reddock (Reddock)
+7 Umbrak chce smierci przywodcy rebeliantow - Anoga (Silden)

+5 donies na Sanforda(Montera) - od drugiego patcha dostaje sie za to [chyba] tylko 3 punkty (?)

+4 zabij druida torna(Geldern)
+4 zabij druida Runaka (Geldern)

+3 Yorik potrzebujue stare bronie (artefakty?) (Montera)
+3 Beseitige die Rebellenstellungen um Montera (Montera)

+2 pokonaj Mortisa na arenie (Faring)
+2 pokonaj rozhova na arenie (Faring)
+2 pokonaj Tukasha na arenie (Faring)
+2 pokonaj Vigo na arenie(Faring)
+2 poznaj tajemnice druida Runaka (chodzi o kamien)(Geldern)
+2 pokonaj Ivana - bylego najemnika(Geldern)
+2 znajdz i wybij zakonspirowanych buntownikow w kap dun(Kap Dun)
+2 Ur-gosh prosi o przysluge (Faring)

+1 Plaga bandytow na wybrzezu (Kap Dun)
+1 Folleck pownien wrocic do pracy(Montera)
+1 Inog lässt heimlich Sklaven frei (Silden)
+1 zabij uciekajacych niewolnikow (Silden) [tu chyba jest ich pieciu, wiec 5 punktow a nie jeden, jak sie myle prosze o poprawienie mnie]
+1 kuźnia w faring (Faring)
razem 84 punkty (88 jezeli ten blad z niewolnikami dziala)

MIECZE JEDNORECZNE

miecz assaasyna
Siła 140
wymagany talent: miecze zaawansowany
Obrazenia: 80
-zaostrzony
-zatruty
Dostepnosc: Skelpy i skrzynie w Varant

Ostrze mrozu
wymagana sila: 160
Wymagany talent :miecze zaawansowany
obrazenia : 80
cena sprzedazy : 3000

Dostepnosc: autor znalazl ten miecz w jednej ze skrzyn w Nordmarze, ale nie pamieta gdzie dokladnie. miecza nie mozna zaostrzyc, podobnie jak ognistego

Katana
zrecznosc: 160
wymagany talent: miecze zaawansowany
obrazenia: 90
-zaostrzony
dostepnosc: nagroda za zadanie (od jakiegos goscia z klanu młota)
wschod od trelis w jednej z jaksin
w jednym z czterech obozowiskach w nordmarze
w jedej ze skrzyn w swiatyni w mora sul

zakrzywiony miecz (chodzi o ta "maczete")
Siła: 170
wymagany talent: miecze zaawansowany
obrazenia: 95
-zaostrzoDostepnosc: powszechnie dosteony w Varant

rubinowe ostrze
siła 140
wymagany talenyt: mistrz ostrza
obrazenia: 95
-samodzielnie wykonany
-naostrzony
dostepnosc: plan u kupca w okarze
składniki: 1 światło (?), 500 złota,1 magiczna ruda

Ognisty miecz
siła: 120
wymagane talenty: nic
obrazenia: 100
dostepnosc: prawie kazdy handlarz bronia
czasami podpala potwory (ponoc...)

miecz palladyna
siłą: 160
wymagany talent: miecze zaawansowany
obrazenia: 100
-naostrzony
-samodzielnie wykonany
dostepnosc:: Nordmar
palladyni czesto je zostawiaja (jak ich pokonamy, ale zazwyczaj zuzyte)

miecz Wenzela
siłą: 160
wymagane talenty: zaawansowana walka ostrzem
obrazenia: 105
obrazenia od patcha 1.08 (czyli wszyscy posiadacze oryginalnej wersji polskiej): 100
-naostrzony
-błogosławiony
dostepnosc: SPOILER (jaskinia pelna wilkow przy drodze do montery. mozna go oddaz wenzelowi, za marne kilka groszy i jeden punkt reputacji)

inquiri.. (jakos tak )
siła: 190
wymagane talenty: zaawansowana walka ostrzami
obrazenia: 105
-naostrzony
dostepnosc: skrzynka w srodkowo-wschodnim obozie orkow w nordmarze (albo mozna go kupic u pedara)

nordmarski miecz
siła: 160
wymagany talent: miecze zaawansowany
obrazenia: 110
-samodzielnie wykonany
-naostrzony
dostepnosc: zadanie w klanie młota
składniki: 4 kły szablozęba, 1 nordmarska starku (wódeczka), 1 magiczna ruda

El Bastardo
siła: 170
wymagany talent: mistrz miecza
obrazenia: 110
-samodzielnie wykonany
-naostrzony
bonusowy taleny :mistrz miecza
dostepnosc: plan broni w klanach mlota i wilka
skladniki: 2 siarka, 1 słabość, 1 magiczna ruda

miecz krolewski
siła: 230
wymagany talent: miecze zaawansowany
obrazenia: na oko 115 ? (67 zuzyty)
-zuzyty!!!
dostepnosc: niestety jedyny egzemplarz tej broni mozna dostac zabijajac krola Robara, a co najgorsze miecz ten zawze bedzie zuzyty

mistrzowski miecz
siła: 200
wymagany talent: mistrz miuecza
obrazenia: 125
-samodzielnie zrobiony
-naostrzony
talent bonusowy: mistrz dwoch ostrzy
dostepnosc: plan broni mozna dostan np. u enzo w ben sali w varancie
skadniki: 2x Katana, 1 magiczna ruda

miecz runiczny
sila: 210 lub 200
wymagany talent: miecze zaawansowany
obrazenia: 105 (+10 samodzielnie wykuty, +10 naostrzony)
ochrona przed pociskami +5
ochorona przed energia (?) +5
ochrona przed mieczami +5
cena sporzedazy 30 000
Składniki: 1x blyskawica, 1x pocisk lodu, 1xkula ognia, 1x surowa ruda
dostepnosc: skrzynia w ishnar w palacu zubena

miecz przodkow
siła : 240
wymagany talent: miecze zaawansowany
obrazenia: 120
wlasciwosci:
- ochrona przed ogniem +5
- ochrona przed pociskami +5
- ochorona przed bronia +5
cenza sprzedazy: 50.000
skladniki:
- 1x surowa ruda
- 1x rubinowe ostrze
- 1x cos smoczego (nie wiem jak przetlumaczyc)

Miecz jednoręczny
"Wielki Miecz"
Wymagana siła: 220
Wymagany talent: władanie mieczem
Obrażenia: 110 (dodatkowe +10 naostrzenie +10 błogosławieństwo = 130)
Wartość: 9900
Dostępność: Jedna ze "Skrzyń" (w moim przypadku duża jaskinia za obozem złodziejami zboża niedaleko Montery)
Dopiska: "Tylko najsilniejsi wojownicy mogą władać tym mieczem"


2-RECZNA BRON
-----------------

topor wojenny
siła: 240
wymagany talent: Duza bron II
obrazenia: 120
Dostepnosc: jaskinia miedzy Ishtar i mora sul
ostzenie niestey niemozliwe


Dwureczniak
Siła: 200
wymagany talent: Duza bron II
obrazenia: 125
-samodzielnie wykonany
-naostrzony
Dostepnos: niedaleko klanu mlota (najprawdopodobniej) kolo grobu przodkow, niestety nie jest samodzielnie wykonany wiec 10 obr. mniej
skladniki: ??? (nie znalazlem rezepty, ale wiem ze jest)

Krush Varok
siła: 250
wymagany talent: Duza bron II
obrazenia: 125 ? (62 zuzyta)
dostepnosc: upuszczaja ja orkowie

Topor Barbarzyncy
siła: 250
wymagany talent: Duza bron II
Obrazenia:130
-NAOSTRZONY
bonusowy talent: zabojca orkow
dostepnosc: handlarze w nordmarze

miecz deomna
siła: 666
wymagany talent: duza bron III
Klingenschaden: 143 (?)[btw. z sila 666 to ja bym sie juz nie martwil o obrazenia]
- naostrzony
+6 ochrona przed bronia
+ 6 ochrona przed magia
Dostepnosc: mozna zabic lub puscic demona w jakims quescie (chyba?)

Krush Pach
siłą: 300
wymagany talent: duza bron III
obrazenia: 150 ? (75 zuzyta)
Dostepnosc:orkowie zostawiaja


kostur(?) Innosa
"nikt nie wie gdzie ta bron jest "
siłą: 300
wymagany talent: duza bron III
Obrazenia: 160
-naostrzona
talent bonusowy: Paladin
wartosc: 8250

Krush Agash
siła:350
wymagany talent: Duza bron III
obrazenia:175 ? (87 zuzyta)
sotepnosc: upuszczana przez zielonych

Krush Tarach
siła: 400
wymagany talent: Duza bron III
obrazenia: 210
-naostrzona
dostepnosc: orkowie zostawiaja
Jeszcze jest gdzies jakis pradawny miecz dwureczny, ale nie wiem o nim nic


WKROTCE DALSZE AKTUALIZACJE
pozdrownienia dla wszytskich, mam nadzieje ze to sie komus przyda. Temat mozna przykleic, zeby ludzie wreszcie przestali zadawac drune pytania...

**********************************************************************************************************************************************

REPUTACJA U BUNTOWNIKOW
Brakuje wam punktow do zdobycia zbroi palladyna? czytajcie

legena : |ilosc premi do reputacji| co nalezy zrobic|zleceniodawca|
ARDEA
+2 Oswobodzenie Ardei (-)
+1 rozmowa z przywodca buntownikow (hamlar)
+1 Gorn wskarze ci kryjowke buntownikow (Gorn)

faring
+5 Oswobodzenie Faring (zabij jakiegos orka w faring i zaczniesz quest )

Geldern
+5 Oswobodzenie Geldern(znasz stare krasnoludzkie zaklecie? "na pohybel skurwy*****!!!"

Gotha
+1 Uwolnij Gorna w gocie (potros)
+2 Oswobodzenie Gothy od nieumarlakow - zabij demona (Roladn)
+2 Odbudowanie gothy, czytaj pomoc finansowa buntownikom (roland)

Cape Dun
+1 pomoz Harekowi
+1 rzeczy uwiezionego palladyna (Gamal)
+1 paczki z bronia dla phila (Phil)
+1 Wenzel robi rozpierduche (uwlonij Wenzela)
+5 Oswobodzenie Kape dun
+1 Zagunbiony miecz wenzela (wenzel)


Montera
+1 zabij gobliny nekajace buntownikow (Armon)
+1 oczysc miejsce spotkania buntownikow (Otis)
+1 Rufus ucieka z farmy (rufus)
+1 rurusowi zachcialo sie teraz do Okary( rufus)
+1 Zabij krowy na farmie (mason)
+5 Oswobodzenie Montery
Nemora
+2 Kto jest wodzem Nemory? (dudley)
+1 posprzataj na farmie na zachod ok orkow (kippler)
+1 Palladyn powinien zginac (karlen)
+1 palladyn karlen chce oddzyskac swoja moc (karlen)
+2 Finley atakuje trelis

Okara
+1 Fraser powinien trafic do okary (fraser)
+1 Kent tez (kent)
+1 randall tak dla odmiany tez (Kent)
+1 Mag ognia Rakus tez pownien tragfic do okary (Rak8us)

Reddock
+1 Zabic patrol orkow (getford)
+1 Zabic kolejny patrol orkow na farmie(getford)
+1 Uzbrojenie dla buntownikow (norris)
+1 reddock potrzebuje kowala (Javier)
+1 uwolnij Kilffa na orkowej farmie (Kliff/toprok)
+2 znajdz ludzi wspolpracujacych z buntownikami w kape dun

Silden
+1 porozmiawiaj z Umbrakiem (inog)
+1 Inog chce 5 paczek z bronia (inog)
+1 Anog powinien dowiedziec sie ze jego brat Inog ptrzebuje pomocy
+1 Anog jest głupi i nie chce pomoc Inogowi, o czym powinnismy doniesc Inogowi (Anog)
+1 Dostarcz zaopatrzenie orkow probojacych dostac sie do silden (anog)
+5(po punkcie za niewlonika) Uratuj niewolnikow z silden (Inog)
+5 Oswobodzenie Silden (inog)

Trelis
+1 donies buntownikom w nemorze, o sytuacji buntownikow w swiatyni w trelis (charles)
+2 pozabijaj orkow w i obok swiatyni w trelis (charles)
+1 wyszysc jasninie (steve)
+1 palladyn Konrad chce oddzyskac swoja magie
+1 cole chce dojsc do nemory (cole)
+5 pozabijaj zielonych smierdzieli w zamku trelis (-)

Vengrad
+1 zanies puchar ognia markusa do magow ognia(-)
+2 zabij 5 orkowych hersztow (Markus)
+1 daj keldronowi bron (keldorn)
+2 zniszcz obozowisko orkow poza bariera (-)

glowny watek
+2 Oswobodzenie myrtany
+2 znajdz wszystkie pucharyu ognia magow
+2 zabij zubena


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 14:38, 19 Sie 2007
BEBAK
Administrator

 
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GrZ


Mapa do Gothica III z wszytkimi opisanymi rzeczami Smile



Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:08, 24 Sie 2007
mlodykoras

 
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Ten jak zawsze Alkoholik Gothica ;] Gothica 2 przeszedl z 15 razy ja przeszlem 4 razy 5 raz jestem w piatym Rozdziale


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:12, 25 Sie 2007
BEBAK
Administrator

 
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GrZ


hehe niema to jak gothic Very Happy stara dobra gierka
TUTAJ SA RANGI
http://www.bigfisher.fora.pl/rangi-na-forum-t48.html
Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BEBAK dnia Pią 15:10, 14 Wrz 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:23, 27 Sie 2007
mlodykoras

 
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


ja chce byc szczupakiem a nie leszczem Leszczu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ogniste Puchary
PostWysłany: Czw 16:53, 26 Cze 2008
JanOns
Gość

 


eee ja zebralem 11 pucharow a jeszcze 1 puchar mial przy sobie milten nic takich bugow nie robilem sam zebralem te 12 pucharow
13 pucharów
PostWysłany: Pią 18:59, 09 Sty 2009
Gościu
Gość

 


a ja miałem 13 ognistych pucharów Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
błędy
PostWysłany: Śro 0:02, 19 Sie 2009
Gość

 


Wszystko było by świetnie, gdyby nie fakt, iż osoba pisząca ten poradnik prawdopodobnie nie jest Polakiem, lub ma dysortografię tak potężną jak obrażenie krush tarach... Shocked
PostWysłany: Pon 9:12, 11 Kwi 2011
Gość

 


Haha Ciekawe na jakim pachu gra ten autor, bo ja ognistego miecza nie widziałem u każdego. Prawdę mówiąc nie znalazłem go u zadnego kowala sprzedającego broń
Gothic III
  Forum Wędkarstwo Strona Główna » Gry
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin